- 'Ιδιο εξώφυλλο με το παλιό αλλά πιο καλογραμμένο και πιο απαιτητικό όπως φαίνεται το νέο βιβλίο.
- Δεν είναι μέθοδος διδασκαλίας άνευ διδασκάλου. Επομένως ο δάσκαλος θα αποφασίσει για το ποια σημεία θα αφήσει απ' έξω ανάλογα με τους μαθητές που έχει από κάτω. Άλλωστε δεν θα προλάβει να τα πει όλα.
- Έμφαση στις γραφικές παραστάσεις και τη γεωμετρική εποπτεία με χρήση Η/Υ (Sketchpad & Geogebra).
- Οι προσεγγιστικές μέθοδοι έχουν αφοριστεί από τα μαθηματικά στο ελληνικό σχολείο. Όμως έχουν θεμελιώδη ρόλο στην σύγχρονη έρευνα και τεχνολογία. Και τη στιγμή που στο εξωτερικό οι επιστημονικές διατριβές οδηγούν τις εξελίξεις, εμείς εδώ προσπαθούμε να δείξουμε ότι το 1 > 0 (σε σημείο που θα ενοχλούσε και τον ίδιο τον Πλάτωνα). Θέλουμε να πούμε με αυτό ότι υπάρχουν και οι γραφικές επιλύσεις των συστημάτων. Ναι! Τελικά το 2.19 είναι κι αυτό ένα πολύ καλό νούμερο - γιατί όχι;!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου